19 October 2015

Drewienka świąteczne

Witajcie kochani.

Mamy taką tradycję z koleżankami scraperkami w Dublinie - że przynajmniej raz w miesiącu spotykamy sie na babskie popołudnie, które często przeciega się w wieczór.
Wtedy scrapujemy, gadamy, testujemy różne nowości, wtedy też czesto rozpracowywałyśmy kity PKP.

Takie spotkanie miało miejsce w ostatnią sobotę - i wtedy powstały poniższe kartki:) 

To był twórczy dzień bo mimo śmiechów chichów i gadania co nie miara - każda z nas zrobiła po kilka kartek :)

Ja zrobiłam  3 kartki świąteczne, wykonane z papierów UHK Gallery Loft Christmas.
To moja najnowsza inspiracja na blogu sklepu-ewa.pl
Tam tez znajdziecie opis materiałów któr wykorzystąłam do stworzenia tych kartek.










ciepło Was pozdrawiam

PODPIS

3 comments:

  1. cudne! do mnie dziś przyszły Lofty i już nie mogę się doczekać aż je pociacham :):):)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)