16 February 2015

Krzyże z patyczków - czyli wielkanoc 2015

Witajcie kochani.

Odkąd pierwszy raz zrobiłam kartki z krzyżami z patyczków, są to moje ulubione kartki wielkanocne.
Skromne, aczkolwiek majace w sobie dużą dawkę emocjonalną.
Takie kartki pokazują sedno świąt zmartchwywstania Pańskiego.

Tym razem kartki wykonane na papierach Riddersholm Design, które rewelacyjnie się do tego nadają.






Są rozdziały życia,które trzeba szybko zamknąć i nie wracać do nich.Tam ukryty bywa smutek i niepowodzenia

PODPIS

4 comments:

  1. Zdecydowanie również moje ulubione... w delikatny i subtelny sposób odkrywają tajemnicę tych świąt.

    ReplyDelete
  2. jestem pod wrażeniem pomysłowości!
    zwykłe patyczki, a taki efekt, świetne!:)

    ReplyDelete
  3. Nareszcie widzę cudowne kartki na Wielkanoc! Takie jakie powinny być. Religijne, proste, piękne! I do tego takie oryginalne pomysły z tymi krzyżami! Świetne :-)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne karteczki, pokazują cały przekaz tych świąt. Super.

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)