12 August 2014

Butelka z wiadomością i inne kartki

Witam wieczorową porą.
Dziś chciałabym Wam pokazać karteczkę którą zrobiłam na wzywanie fifi-rifi.
Miała być inspiracja lemoniadą - i opisanie co mnie zainspirowało.
Tak wiec zrobiłam kartkę z butelkę;) po lemoniadzi - którą ktoś wrzucił do morza. a w butelce - znajduje sie sekretna wiadomość.



Oprócz tego zrobiłam ostatnio dwie inne kartki.
Jedna urodzinowa w stylu C&S - druga miłosna z balonami.



A już jutro zapraszam Was na kolejny kurs.

Żeby zmieniło się nasze życie, musimy najpierw zmienić samych siebie!
PODPIS

5 comments:

  1. Fantastyczne!!! Podziwiam Twoją kreatywność :)

    ReplyDelete
  2. Aaa ta z butelką mnie znokautowała! Niesamowity pomysł :)

    ReplyDelete
  3. Piękna praca - a pomysł z butelką rewelacyjny ;-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)