18 September 2013

Chlapanie, targanie, mazianie

Takie temacik wymyśliłam na wyzwanie w Diabelskim Młynie.
Ja zrobiłam LO
Zapraszam na bloga wyzwaniowego, żeby zobaczyć prace reszty projektantek oraz dołączyć się do zabawy :)



Mgiełki, gesso, kulki, żel medium wszystko z 13arts.



LO zgłaszam na gwiezdne wyzwanie w scrapki-wyzwaniowo


" Ze szczytu można dojrzeć jak wszystko jest małe. Tutaj nasze zwycięstwa i smutki przestają być ważne. To co zdobyliśmy i co straciliśmy zostaje w dole. Ze szczytu góry widzisz jak wielki jest świat i jak szeroki horyzont. "
PODPIS

8 comments:

  1. The LO gives me the summerfeeling back! Thanks for playing along at scrapki-wyzwaniowo

    ReplyDelete
  2. lubię takie scrapy! dziękuję za zabawę wraz ze scrapki-wyzwaniowo :)

    ReplyDelete
  3. Jak ja lubię takie maziania i targania ;) :*

    ReplyDelete
  4. Scrap cudny! Przypomnę tylko, że na każde wyzwanie można zgłosić jedną pracę. Czekamy na kolejne w kolejnych wyzwaniach :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)