24 May 2013

Kurs obrazkowy na kartkę-torebeczkę.


Witajcie.
Dawno temu - za zgodą Ani z bloga anula handmade
zrobiłam swoją pierwszą kartkę-torebeczkę.
Kartki takie są idealne na różne okazje - dla młodych dziewcząt i dorosłych kobietek:)

Ja najczęściej robię na komunie dla dziewczynki lub na Dzień Matki.

Ponieważ kilka osób pytało mnie o sposób zrobienia takiej torebeczki - postanowiłam zrobić szybki kursik - jak ja to robię.

Ponieważ wszystko widać na zdjęciach - nie zamieszczam opisów.
W razie pytań - ZAPRASZAM - postaram się pomóc, ale dopiero pod koniec maja:)
Robię ukochanej babci niespodziankę - i jutro lecę na jej 80 urodziny do Polski.
Tak więc Mam tygodniowy urlop od internetu :)















Jutro nigdy nie nadchodzi, bo gdy wybije północ zawsze jest dzisiaj.


Pozdrawiam ciepło
Teo

3 comments:

  1. Ciekawy kursik. Udanego pobytu w Polsce, korzystaj z pogody, pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dzięki za kurs. Zrobiłam dla moich Mam :-)
    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)