21 October 2010

Pomieszanie z poplątaniem :)

Ostatnio uśmiechnęłam się pod nosem-przeczytawszy na którymś z blogów, że niedługo świat kartkowania będzie szedł łeb w łeb ze światem mody i kartki świąteczne będziemy robić pół roku wcześniej - a na Wielkanoc - w październiku :)

W zeszłym roku kartki na boże narodzenie robiłam od sierpnia :)
W tym roku produkcja zaczęła się końcem września ....a wielkim zdziwieniem wprawiło mnie zamówienie kartek na Dzień babci i dziadka:) [wszystko po to żeby połączyć przesyłkę razem z kartkami świątecznymi].

Stanowczo łatwiej mi się robiło te dla babć i dziadków niż te świąteczne....

Nastroju bożonarodzeniowego nie mam w ogóle - szczególnie, że w weekend czeka nas ozdabianie domu na HALLOWEEN...


Tak więc przedstawiam misz-masz z ostatniego tygodnia :)

PS. Czy ktoś mi może powiedzieć, dlaczego pisząc posta w ogóle nie moge zmieniać w nim kolorów czcionek itp?
tzn w rubryce zamieszczania postów wszystko jest oki ...ale kiedy publikuję posta - nic nie widzi.




Edytuję w tym miejscu - bo przeszukując opcje i ustawienia bloggera - sama doszłam do tego - co się stało :)
Otóż blogger stworzył nowy edytor tekstowy - i z nim już nie ma problemów :)
a żeby go ustawić należy postąpić następująco [ cytuję]:

Jak włączyć nowy edytor


Aby włączyć nowy edytor, na swoim blogu przejdź do karty Ustawienia | Podstawowe. Na dole strony znajduje się pole Wybierz edytor postów. Wybierz w nim opcję Zaktualizowany edytor i zapisz ustawienia. I już! Teraz czas na nowe funkcje.

















Czy to nie absurdalne, że wspomnienia o dobrych czasach o wiele częściej doprowadzają do łez, niż wspomnienia o tych złych?Walter Moers

Babciu dla Ciebie [*]
Już 6 lat bez ciebie .....
tęsknię ...niezmiennie


Teo

3 comments:

  1. Bardzo fajny misz masz :-)
    A ja dzisiaj zaczęłam sezon świąteczny. Czasu na to nie mam, wiec tylko 2 karteczki zrobilam ot tak dla poprawy samopoczucia:-) I też tej atmosfery kompletnie nie czuję.
    Dziękuje za maila, Pozdrawiam, ania

    ReplyDelete
  2. Super karteczki :) świąteczne i nie tylko... podobają mi się te samochodami na dzień dziadka :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)