27 September 2010

Witam ....i o zdrowie pytam :)

Witam ...witam :)

Ufff w końcu jestem.
W końcu coś rozpakowałam grajdołek - jeszcze nie wszystko ....brakuje kilku półek - ale da się coś porobić :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze i ciepłe słowa przez te miesiące :)
Rany czy wy też dostajecie ostatnio tyle spamu w komentarzach? szok ....

Po tylu miesiącach przerwy - miałam starach żeby zasiąść do biurka i porobić ....bałam się pociąć papiery - które tak długo czekały na pierwsze cięcie ....
Oglądając Wasze blogi - zauważyłam, że sezon świąteczny już rozpoczęty ....a ja w ogóle nie czuję klimatu ....i jakoś do robótek świątecznych mi jeszcze daleko. Cyba muszę nacieszyć się najpierw grajdołkiem ....i porobić cokolwiek - żeby pokonać tremę ;)










"Bywają takie dni i noce , które zmieniają wszystko . Bywają takie rozmowy , które są w stanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat . Nie możemy ich przewidzieć . Nie możemy się na nie przygotować . Czyhają gdzieś , zapisane w łańcuchu pozornych przypadków , nieuchronne jak świt po ciemności ."Anna Onichimowska



Pozdrawiam ciepło
Miłego początku tygodnia

Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)