29 September 2010

:):) o rany .... rany

Szczęście ....
to stan chwilowy
szczęście ....
to osiągnięcie pewnego poczucia wewnętrznej harmonii
i stanu pewności, że jesteśmy w najlepszym momencie swojego życia ....w dobrym miejscu
dobrym czasie
osiągając pełnię siebie :)

Wczoraj miałam taki dzień :)
O 10.05 moja najlepsza przyjaciółka urodziła Bartusia:)

A o 13.15 dowiedziałam się, że baaardzooo bliska mi osoba będzie mamusią :)
Nie mogę nic teraz napisać :) Bo to jeszcze tajemnica :)
Ale .....wczoraj paszcza mi się cały dzień uśmiechała - a ludzie na ulicy dziwnie się na mnie patrzyli :)



Wszystko w kobiecie jest zagadką i wszystko ma tylko jedno rozwiązanie, zwie się ono ciąża.Fryderyk Nietzsche

Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.


Wciąż w pełni szczęścia .....
ciepło pozdrawiam
a dla chętnych -
od tych dwóch bliskich mi osób przesyłam fluidki ciążowe;)

Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)