28 May 2010

Sezon chrzcielno-ślubny rozpoczety...

Przez ostatnie dwa dni robiłam jakieś drobne zamówienia :)
Dawno nie robiłam czegoś dla KOGOŚ ....nie dla siebie - żeby, podarować mężowi - synowi - siostrze czy przyjaciołom.
Nie robiłam bo dużo się działo .....
przede wszystkim przygotowywaliśmy się ...a potem uroczyście obchodziliśmy KOMUNIĘ Kuby :)
W gronie rodziny, której udało się przylecieć z Polski :)

Poniżej zdjęcie naszego komunisty :)



Kartki powstały póki co cztery :)
Dziś muszę zacząć robić kolejne ....na kolejne śluby ...na zakończenie roku szkolnego.








Większość ludzi ma jakiś kącik w duszy, do którego innym wzbrania dostępu.

Arthur Conan Doyle
Przygody Sherlocka Holmesa




Ciepło pozdrawiam

3 comments:

  1. Przepiękne kartki, bardzo subtelne:)

    ReplyDelete
  2. Cudowne, bardzo eleganckie kartki :)

    Ja zaliczyłam komunie syna w zeszłym roku, czuje ulgę, że już po ;)

    ReplyDelete
  3. wszystkie z tych pokazanych są świetne, bardzo ulotne , subtelne:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)