13 April 2010

razy dwa



Kartka na zamówienie na rocznicę ślubu. Miały być biele - beże-ecru .....


Chciałam spróbować czegoś nowego.
A ponieważ baaardzo podobają mi się zawinięte kartki nimuchy - postanowiłam zrobić jakąś na wzór jej kartek.
Oczywiście to tylko próba.
Oczywiście nie jest zbyt dobra.
Ale takie zawinięte kartki dają bardzo duże możliwości pracy i ruszenia wyobraźnią.
Mam nadzieję że manualna nimucha źle się nie poczuje że tym razem nie zapytałam o pozwolenie.....w tych smutnych dniach nie miałam jakoś do tego głowy....


W wieczności Bożej istnieje tylko jedno: trwanie; w czasie istnieje tylko jedno: przemijanie.
św. Augustyn


4 comments:

  1. Obie piękne, a ta ślubna bardzo elegancka :)

    ReplyDelete
  2. Dzieki Kochana za karteczkę ślubną:))) śliczna!!!!!
    ala

    ReplyDelete
  3. Ja ostatnio na niedoczasie i nawet nie widziałam, że takie śliczne karteczki poczyniłaś i jeszcze na mnie się powołując;)
    Teo, jesteś wyjątkowo uczciwą scraperką! Dzięki :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)