2 February 2010

3 serca

Pisać mi się nie chce ...;)
Katar po rotawirusie - nic przyjemnego ....

Więc dziś tylko trzy:





Oglądając jakiś czas temu kartkę anny-marii pomyślałam, że pomysł serca wyciętego i obszytego jest świetny ....i pozwoliłam sobie zlifotwać go w kartce dla mojego miśka ;)



i mała zmiana
zamiast cytatu .....
;)
fragment piosenki

Do kołyski

Dżem

Żyj z całych sił, i uśmiechaj się do ludzi
bo nie jesteś sam.
Śpij nocą śnij, niech zły sen Cię nigdy więcej, nie obudzi, teraz śpij.
Niech dobry Bóg, zawsze Cię za rękę trzyma,
kiedy ciemny wiatr,
porywa spokój siejąc smutek i zwątpienie, pamiętaj że ...


Jak na deszczu łza, cały ten Świat nie znaczy nic ... nic
Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil

Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć.
Bez znieczulenia bez niepotrzebnych nie spełnienia, myśli złych.



Wszystkim życzę miłego dnia :)
Teo

6 comments:

  1. Świetne! Ale pierwsza i trzecia najświetne :)))

    ReplyDelete
  2. Świetne kartki sercowe z gazetami, bardzo stylowe!
    Tortowa natomiast wdaje się smutna w kolorze, choć znam skadś te papiery (z innych blogów?) i wiem, że tak nie jest, pewnie aparat kłamie

    ReplyDelete
  3. dziekuję nimucha i skrzatka :)

    co do tortowej kartki - to miały być męskie kolory ;) życzenie osoby która prosiła o jej wykonanie!

    to papiery z ILS ...circles ;)

    ReplyDelete
  4. Fajne wszystkie trzy, każda inna :)

    ReplyDelete
  5. torcik z Circles jest rewelacyjny!!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)