19 January 2010

Miłosne uniesienia...

Zbliżają się Walentynki - wobec czego - w pokoju do pracy ostatnio najwięcej pojawia się kartek z motywem serduchowym.










I kilka fotek tego - co nie długo poleci do Polski :) Mam nadzieję że zarówno Kindze jak i jej mężowi dla którego robiłam tą kartkę w jej imieniu - wszystko się spodoba.Pozostała mi do zrobienia jeszcze kartka na chrzest dla nich :)


Micruszko - według kursu Agnieszki - za który bardzoooo dziękuje kolejny raz i przesyłam jej za niego duży uśmiech :)





Nie biegnij za szybko przez życie bo najlepsze rzeczy zdarzają się nam wtedy, gdy najmniej się ich spodziewamy.
Gabriel García Márquez


Teo

8 comments:

  1. Wszystkie ładne, ale druga najlepsza!:-)

    ReplyDelete
  2. Wszystko przesliczne. Pracowita jestes, tyle nowosci na Twoim blogu

    ReplyDelete
  3. Miłosne uniesienie miłosna twórczością !!!

    ReplyDelete
  4. Oh My!!!!`WoW` you have created the most beauitufl ATC`s here!!! each and everyone is so beautiufl..love your little book!!!
    Thankyou for joning in with us and sharing your gorgous creation..
    terrie
    http://cuttlebugchallenge.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow! you work fast, so many beautiful ATC's!!!

    Thanks for sharing your atc with us at cuttlebug challenge blog~ Shantaie

    ReplyDelete
  6. kalendarzykowe skrapuszko jest super :) a karteczki prześliczne,moją faworytką jest ta fioletowo-groszkowa :)

    ReplyDelete
  7. very nice ATCs. Love the little booklet ones too. Nice idea.

    ReplyDelete
  8. witam i dziekuje za kartki i mikruszko, mąż był zachwycony :) Kinga

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)